Když vám dorazí poškozený balíček
I když každý kus pečlivě balíme a chráníme, může se stát, že při přepravě dojde k poškození. Nenecháme vás v tom – jen prosíme o malou součinnost, aby šlo vše rychle vyřešit.
Poškození je zřejmé už při převzetí
Pokud je už při předání vidět, že je zásilka poškozená (např. balík je mokrý, silně voní/teče, je slyšet střepy apod.):
-
Balík nepřebírejte a požádejte dopravce o vrácení zpět odesílateli.
-
Dejte nám co nejdříve vědět na info@domalep.c a připište číslo objednávky.
-
O vše další se postaráme my – reklamaci vyřídíme s dopravcem a domluvíme se s vámi na novém odeslání zboží či vrácení peněz.
Poškození zjistíte až po rozbalení
Pokud přijdete na poškození až po otevření balíčku:
-
Pořiďte fotografie (ideálně hned ten den):
-
celý balíček zvenku (vč. viditelného poškození),
-
štítek dopravce s číslem balíku,
-
vnitřek zásilky včetně výplně a rozložení obsahu,
-
detail poškozených položek (např. prasklé sklo, promáčklé víčko apod.).
-
-
Pošlete fotky s krátkým popisem škody a číslem objednávky na info@domalep.cz.
-
Následně vše vyřídíme s dopravcem a pošleme náhradní zboží nebo se domluvíme na jiné formě nápravy.
Prosíme, nezasílejte nám zboží zpět na dobírku – taková zásilka se automaticky vrací odesílateli.
Věříme, že vše vyřešíme rychle a k vaší spokojenosti. Děkujeme za spolupráci.