Od 1. 9. 2025 je provozovatelem e-shopu DomaLEP s.r.o. Objednávky a reklamace uzavřené do 31. 8. 2025 vyřizuje původní provozovatel (FO). Krásný den přeje DomaLEP.
Zákaznická podpora:info@domalep.cz

Když vám dorazí poškozený balíček

I když každý kus pečlivě balíme a chráníme, může se stát, že při přepravě dojde k poškození. Nenecháme vás v tom – jen prosíme o malou součinnost, aby šlo vše rychle vyřešit.

Poškození je zřejmé už při převzetí

Pokud je už při předání vidět, že je zásilka poškozená (např. balík je mokrý, silně voní/teče, je slyšet střepy apod.):

  1. Balík nepřebírejte a požádejte dopravce o vrácení zpět odesílateli.

  2. Dejte nám co nejdříve vědět na info@domalep.c a připište číslo objednávky.

  3. O vše další se postaráme my – reklamaci vyřídíme s dopravcem a domluvíme se s vámi na novém odeslání zboží či vrácení peněz.

Poškození zjistíte až po rozbalení

Pokud přijdete na poškození až po otevření balíčku:

  1. Pořiďte fotografie (ideálně hned ten den):

    • celý balíček zvenku (vč. viditelného poškození),

    • štítek dopravce s číslem balíku,

    • vnitřek zásilky včetně výplně a rozložení obsahu,

    • detail poškozených položek (např. prasklé sklo, promáčklé víčko apod.).

  2. Pošlete fotky s krátkým popisem škody a číslem objednávky na info@domalep.cz.

  3. Následně vše vyřídíme s dopravcem a pošleme náhradní zboží nebo se domluvíme na jiné formě nápravy.

Prosíme, nezasílejte nám zboží zpět na dobírku – taková zásilka se automaticky vrací odesílateli.

Věříme, že vše vyřešíme rychle a k vaší spokojenosti. Děkujeme za spolupráci. 

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz