Z technických důvodů při přechodu na DomaLEP s.r.o. nebude možné objednávat 1.–2. 9. 2025. Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vás od 3. 9.
Zákaznická podpora:info@domalep.cz

Reklamace, vrácení a výměna zboží

U nás vždy zdarma a jednoduše.

Na vrácení zboží máte ze zákona 14 dní. Zboží musí být nepoužité, v původním stavu.

Vrácení se nevztahuje na samolepky vyrobené na míru – například s logem, názvem firmy nebo názvem produktu, protože jde o zboží vytvořené podle specifického přání zákazníka.

Pokud budete mít jakékoliv dotazy, napište nám na info@domalep.cz – rádi vám poradíme.

Jak postupovat při vrácení zboží?

  1. Vyplňte formulář
    Stáhněte si a vyplňte formulář pro vrácení nebo výměnu zboží. Nezapomeňte uvést číslo objednávky.

  2. Zabalte produkt
    Vraťte zboží do původní krabice nebo jiného vhodného obalu, tak aby bylo při přepravě chráněno. Přiložte k němu vyplněný formulář.
    Zboží musí být nepoužité, nepoškozené a čisté.

  3. Odešlete balíček
    Balíček můžete poslat: na adresu DomaLEP s.r.o., Prusíkova 2577/16, Stodůlky, 15500 nebo zaslat na výdejní místo Zásilkovna / Balíkovna – pobočka Praha 5, Lihovárek.cz, Prusíkova 2577/16, Stodůlky, 15500

Po přijetí a kontrole zboží vám do 10 pracovních dní vrátíme peníze zpět na účet.

Reklamace zboží

Mrzí nás, že se něco nepovedlo.
Napište nám na info@domalep.cz popište problém a domluvíme se na dalším postupu.

  • Reklamaci vyřizujeme do 30 dnů.

  • V případě odstranitelné vady produkt opravíme, jinak vám vrátíme peníze nebo zašleme nový kus.

  • Zboží prosíme posílat čisté a spolu s kopií daňového dokladu a reklamačním formulářem na adresu: DomaLEP s.r.o., Prusíkova 2577/16, Stodůlky, 15500 nebo Zásilkovna / Balíkovna – pobočka Praha 5, Lihovárek.cz, Prusíkova 2577/16, Stodůlky, 15500

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz